14 жовтня 2024 року на платформі Zoom відбувся семінар-практикум «АРТобізнані: засоби арттерапії для зняття стресу та тривожності у дітей дошкільного віку під час війни»

14 жовтня 2024 року на платформі Zoom відбувся семінар-практикум «АРТобізнані: засоби арттерапії для зняття стресу та тривожності у дітей дошкільного віку під час війни», приурочений до Всеукраїнського дня дошкілля (29 вересня) та Всесвітнього дня психічного здоров’я (10 жовтня). Основною метою заходу було підвищення фахових компетентностей педагогів дошкільної освіти у застосуванні арттерапії для зняття стресу у дітей та сприяння їх психологічній стійкості в умовах воєнного часу.
👩‍🏫Ведучою заходу виступила Канарова Ольга Вікторівна.
👥 Мета семінару: підтримка педагогів у їхній роботі з дітьми, які зазнають стресу та тривожності через війну. Учасники отримали теоретичні та практичні знання щодо використання арттерапевтичних технік для зняття емоційної напруги та розвитку позитивного емоційного стану дітей. Арттерапія була представлена як один із ефективних методів підтримки психічного здоров’я дітей, що дозволяє їм безпечно виражати свої емоції через творчість.
📝 Теми доповідей семінару-практикуму:
📍Іванча Яна Геннадіївна виступила з доповіддю на тему «Особливості психічного розвитку дітей дошкільного віку під час воєнного стану», де пояснила, як війна впливає на емоційний стан дітей та чому арттерапія є важливим інструментом для подолання цих викликів.
📍Ольга Миколаївна презентувала тему «Малюнок як щит. Ізотерапія для дошкільників в умовах війни», розповідаючи про те, як малювання може допомогти дітям опрацьовувати свої страхи та тривоги.
📍Середник Інна Сергіївна представила тему «Казкотерапія як спосіб подолання травматичного досвіду під час війни». Вона акцентувала увагу на тому, що казкотерапія є дієвим методом допомоги дітям у подоланні психологічних травм, викликаних війною.
📍Сєніна Софія Русланівна розкрила тему «Мандала. Теорія для гармонізації внутрішнього світу для працівників закладів освіти», пояснюючи терапевтичний вплив створення мандал як інструменту самопізнання та зняття стресу.
Учасники семінару були ознайомлені з різними арттерапевтичними техніками, такими як ізотерапія (малювання), мандалотерапія та казкотерапія. Наприклад, в одній із вправ учасники створювали мандали, що допомагає знизити рівень тривожності та розвинути внутрішню гармонію.
Особлива увага приділялась вправам, які можуть бути використані в роботі з дітьми, що переживають стрес, зокрема техніки малювання та створення казок для вираження емоцій і подолання травматичних подій.
🗣Після практичної частини учасники мали змогу поділитися своїми враженнями та результатами вправ. Доповідачі підсумували основні моменти семінару та підкреслили важливість використання арттерапевтичних методів у роботі з дітьми дошкільного віку під час війни.
🇺🇦 Педагоги, які взяли участь у заході, висловили велику зацікавленість темою семінару і відзначили цінність запропонованих технік. Організатори запросили учасників до подальшої співпраці та наголосили на важливості впровадження отриманих знань у щоденну педагогічну практику для підтримки психічного здоров’я дітей під час війни.
Нет описания фото.
Previous Article
Next Article

Залишити відповідь