Наукова подія в МДПУ імені Богдана Хмельницького

19 лютого 2025 року на кафедрі дошкільної освіти і соціальної роботи Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького відбулася звітна конференція з Виробничої (педагогічної) практики на третьому освітньо-науковому рівні підготовки докторів філософії за спеціальністю 012 Дошкільна освіта.

👩‍🎓 PhD студенти:
🔹 Негрій Ольга Іванівна
🔹 Нижник Тетяна Олексіївна

🎯 Мета практики – формування професійних компетентностей, необхідних для подальшої самостійної науково-педагогічної діяльності та практичної апробації положень дисертаційних досліджень.

✅Основними завданнями виробничої (педагогічної) практики були:
– застосовування знань та умінь, набутих під час вивчення методик та дисциплін психолого-педагогічного циклу в професійній діяльності;
– формування психолого-педагогічних та методичних умінь викладання відповідних навчальних дисциплін у системі вищої школи;
– закріплення, поглиблення та збагачення психолого-педагогічних та спеціальних знань з різних предметів, використання їх при розв’язанні конкретних педагогічних завдань;
– формування у майбутніх викладачів педагогічних умінь та навичок, які сприяють розвитку професійних якостей особистості;
– формування у аспірантів навичок організації виховної роботи зі здобувачами вищої освіти, спираючись на знання з психології, педагогіки та фізіології, враховуючи їх індивідуальні особливості;
– підготовка аспірантів до проведення у закладах вищої освіти занять із застосуванням активних та інтерактивних методів навчання і виховання;
– набуття умінь організації основних форм навчання у вищій школі, застосування сучасних технологій і методики навчання;
– виконання функцій куратора академгрупи у студентських колективах, проведення індивідуальної роботи зі здобувачами вищої освіти;
– виховання стійкого інтересу до професії викладача закладу вищої освіти, потреби в педагогічній самоосвіті, виробленні творчого підходу до педагогічної діяльності;
– формування умінь професійного й педагогічного та наукового спілкування з аудиторією;
– формування досвіду викладацької роботи, індивідуального творчого стилю педагогічної діяльності, потреби в самоосвіті.

✅З поставленими завданнями під час проходження практики аспіранти впорались. Науковими керівниками практики була надана позитивна характеристика та оцінка практики “відмінно”.

📚 Захід сприяв поглибленню знань студентів, обміну досвідом та зміцненню професійних навичок майбутніх докторів філософії.

 

Previous Article
Next Article

Залишити відповідь