Онлайн семінар «Арт-терапевтичні практики як інструмент налагодження контакту між учителем та дитиною з ООП у початковій школі»
19 листопада 2020 р. для студентів освітньої програми «Початкова освіта. Інклюзивна освіта» кафедри початкової освіти МДПУ імені Богдана Хмельницького у рамках роботи із стейкхолдерами та з метою підвищення якості освітнього процесу було проведено практичний онлайн семінар «Арт-терапевтичні практики як інструмент налагодження контакту між учителем та дитиною з ООП у початковій школі». Семінар відбувся за сприяння зав. кафедри початкової освіти Дубяги С. М. та канд. пед. наук Чорної В. В.
Семінар провела психолог (дитячий, сімейний, кризовий), арт-терапевт, ігропрактик, практичний психолог в КЗО «НВК 72» (м. Дніпро, Дніпропетровська обл.) Третьякова Ірина Сергіївна. Окрім ознайомлення здобувачів вищої освіти з основними теоретичними питаннями арт-терапії та її безперечно важливої ролі у забезпеченні ефективності процесу навчання дітей молодшого шкільного віку з ООП, автором семінару було запропоновано декілька арт-терапевтичних технік, мета яких є зниження фізичного та емоційного напруження, поліпшення настрою у групі, розвиток творчого самовираження («Малюємо цифри та настрій», «Неслухняна монетка», «Малювання хвилястих ліній на зім’ятому папері»). Важливо також було ознайомлення з авторською арт-технікою «Картина із пластиліну», мета якої розвиток дрібної моторики та уяви дітей.
Таким чином, під час семінару здобувачі змогли отримати не лише теоретичні знання, але й практично спробувати запропоновані техніки арт-терапії і на власному досвіду пересвідчитись у їх актуальності.
Наприкінці семінару здобувачі змогли задати нагальні питання із застосування арт-терапевичних практик під час навчання дітей молодшого шкільного віку.
Матеріал підготувала: канд. пед. наук Чорна В.В.