13 травня 2024 року членами Студентської наукової лабораторії «Екологічна освіта для сталого розвитку» та молодими науковцями Студентського наукового гуртка «Ерудит» був проведений ІХ Науково-методичний семінар «Екологічна освіта для сталого розвитку».
13 травня 2024 року членами Студентської наукової лабораторії «Екологічна освіта для сталого розвитку» та молодими науковцями Студентського наукового гуртка «Ерудит» був проведений ІХ Науково-методичний семінар «Екологічна освіта для сталого розвитку».
Мета: сприяння в підвищенні рівня наукової підготовки здобувачів вищої освіти; формування в студентів інтересу й потреби до наукової творчості; розвиток творчого мислення, наукової самостійності, підвищення внутрішньої організованості, свідомого відношення до навчання, поглиблення й закріплення отриманих у процесі навчання знань.
Організатори проведення семінару:
Саєнко Ю.О. – кандидат педагогічних наук, доцент кафедри початкової і спеціальної освіти Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького, куратор Студентської наукової лабораторії «Екологічна освіта для сталого розвитку», керівник Студентського наукового гуртка «Ерудит».
Білоусова Н.В. – кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки, початкової освіти, психології та менеджменту Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя
Гнатів О.В. – кандидат педагогічних наук, заступниця директора Мелітопольської гімназії № 22 Мелітопольської міської ради Запорізької області.
Сухомлинова А.С. – викладач-стажист кафедри початкової і спеціальної освіти Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького.
Юрченко М.Є. – асистент вчителя інклюзивного класу, помічник вчителя у навчанні дітей з України Szkoła Podstawowa nr 1 w Ciechocinku (Польща).
Захід розпочався з вітального слова від завідувача кафедри початкової і спеціальної освіти доцента Дубяги Світлани Миколаївни.
На семінарі виступили:
Гнатів О.В. – кандидат педагогічних наук, заступниця директора Мелітопольської гімназії № 22 Мелітопольської міської ради Запорізької області.
Реалізація наскрізної змістовної лінії “Екологічна безпека і сталий розвиток” під час вивчення інтегрованого курсу “Пізнаємо природу” в Новій українській школі.
Сухомлинова А.С. – викладач-стажист кафедри початкової і спеціальної освіти Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького.
Форми та інструментарій реалізації STEM-освіти у Новій українській школі на уроках читання.
Юрченко М.Є. – асистент вчителя інклюзивного класу, помічник вчителя у навчанні дітей з України Szkoła Podstawowa nr 1 w Ciechocinku (Польща)
Стратегії формування екологічної свідомості молодших школярів Нової української школи.
Молоді науковці, здобувачі вищої освіти І-ІV курсів (223-с, 823-с, 222-с, 221-с, 220-с, 822-с) та другого (магістерського) рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання спеціальності 013 Початкова освіта Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького також презентували результати своїх наукових наробків.
Організація та проведення таких науково-методичних семінарів сприяє реалізації основної ідеї створення лабораторії, формує у вчителів-практиків та майбутніх вчителів початкових класів еколого-орієнтовані цінності для сталого розвитку суспільства та еко-просвітницької діяльності.