МОДЕРНІЗАЦІЯ ОСВІТНІХ ПРОГРАМ: НОВІ ВИКЛИКИ ТА МОЖЛИВОСТІ

19 грудня 2024 року Академія вчительства Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна провела масштабний круглий стіл, присвячений оновленню програм підготовки вчителів у контексті реформи «Нова українська школа» (НУШ) та викликів, які поставила перед українською освітою війна.

Захід об’єднав представників провідних закладів вищої освіти України, експертів у сфері педагогіки та учасників освітнього процесу.

Дискусія зосередилася на ключових питаннях, які визначатимуть майбутнє освіти України, серед яких:
Запровадження компетентнісно-орієнтованого навчання.
Викладання в умовах безпекових ризиків.
Надання психоемоційної підтримки учням та педагогам.
Утвердження доброчесності.

 Значну увагу приділили міжнародному досвіду підготовки вчителів та напрацюванню спільних рішень для вдосконалення акредитації освітніх програм за спеціальністю «Середня освіта».

 Ректор Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького Наталя Фалько та перший проректор університету Наталя Глебова мали змогу окреслити ключові потреби освітянської спільноти.

Зокрема, вони наголосили на необхідності вдосконалення нормативно-правової бази для адаптації до сучасних викликів та створення умов для роботи педагогів у постраждалих від війни регіонах.

«Підготовка вчителів – це не просто завдання, це місія», – зазначила Наталя Фалько.– «Ми докладаємо максимум зусиль, щоб майбутні педагоги стали провідниками прогресивних ідей, здатними гідно відповідати на виклики сьогодення та розбудовувати єдине освічене суспільство».

Круглий стіл став платформою для обміну досвідом між закладами вищої освіти та пошуку інноваційних підходів у підготовці педагогів, здатних працювати в умовах змін.

Це ще один важливий крок у реформуванні української освіти, яка не просто адаптується до викликів війни, але й стає рушієм змін для всієї країни.

Освіта – це ключ до сильного майбутнього України. Долучаймося до спільної роботи над трансформацією освіти!

Previous Article
Next Article

Залишити відповідь