16 травня 2025 року – профорієнтаційний захід
🏛️🥳 16 травня 2025 року кафедрою освітології та педагогіки мистецтва було проведено профорієнтаційний захід, спрямований на ознайомлення майбутніх абітурієнтів з можливостями навчання та перспективами, які відкриває спеціальність А4.13 Середня освіта (Мистецтво. Музичне мистецтво) в МДПУ імені Богдана Хмельницького.
👩🏻💼📚Про особливості вступу на навчання у 2025 році розповіла секретар приймальної комісії, доцент Дубяга С.М.
👩🏼🎓🇺🇦 Завідувачка кафедри освітології та педагогіки мистецтва, доктор педагогічних наук, професор Сегеда Н.А. ознайомила присутніх з особливостями освітньо-професійної програми «Середня освіта. Музичне мистецтво. Мистецтво» освітнього рівня бакалавр, розкривши її змістовні аспекти, практичну спрямованість та можливості для подальшого професійного розвитку.
💻⭐️ Було зазначено, що освітній процес організований таким чином, щоб забезпечити гармонійний розвиток як творчих, так і професійно-педагогічних компетентностей майбутніх фахівців.
‼️🎹Особливу увагу приділено індивідуалізації навчання, участі студентів у мистецьких заходах, конкурсах, фестивалях.
✅🎻Програма спрямована не лише на підготовку висококваліфікованого викладача музичного мистецтва, а й на формування особистості, здатної до творчого мислення, професійного самовдосконалення та активної участі у розвитку сучасної української освіти й культури.
🙋🏼♀️🎼Кандидат педагогічних наук, доцент Білецька М.В. презентувала освітньо-наукову програму «Середня освіта. Мистецтво. Музичне мистецтво (за видами) освітнього рівня магістр, наголосивши на перевагах навчання за цією програмою, серед яких – поєднання ґрунтовної теоретичної підготовки з активною мистецькою практикою, а також можливості для розвитку творчих здібностей, педагогічних навичок та інструментальної майстерності.
🥳🎵У межах заходу було також продемонстровано мотиваційні відео викладачів кафедри, які, ми сподіваємось, надихнули учасників на свідомий вибір професії педагога-митця, передали атмосферу творчості, взаємопідтримки та професійного зростання, що панує на кафедрі.