Індивідуальні науково-дослідні теми
Науково-дослідна тема кафедри 2021-2023 рр.:
“Теорія і методика вдосконалення професійної підготовки педагога-музиканта і хореографа у системній цілісності формальної, неформальної та інформальної освіти.”
БАГРІЙ ТЕТЯНИ ЄФРЕМІВНИ Методика формування виконавсько-інтерпретаційних навичок педагога-музиканта в процесі вивчення дисциплін диригентсько-хорового циклу.
ВАСИЛЕНКО ЛЮДМИЛИ МИХАЙЛІВНИ Теоретико-методологічні засади ефективності вокальної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва.
ВРУБЕЛЬ ГАННИ ФЕДОРІВНИ Методи формування фахової майстерності педагога-музиканта в процесі професійної діяльності в закладах вищої освіти.
ПЕРЕВЕРЗЄВОЇ ОЛЕНИ ВАЛЕНТИНІВНИ Методика оптимізації диригентсько-хорової підготовки вчителя музичного мистецтва в умовах інтеграції формальної і неформальної освіти.
САВЛУК ІРИНИ ВІТАЛІЇВНИ Технологія формування інформаційно-цифрової компетентності в процесі фахової підготовки музиканта-педагога і хореографа.
СЕГЕДИ НАТАЛІ АНАТОЛІЇВНИ Системна цілісність формальної, неформальної та інформальної освіти майбутнього педагога-музиканта і хореографа як соціокультурний процес професійного розвитку особистості.
СОПІНОЇ ЛЮДМИЛИ ГЕННАДІЇВНИ Технологія педагогічного супроводу індивідуальної освітньої траєкторії студента в контексті студентоцетрованої професійної підготовки педагогів-музикантів.
ЧЕРВОНСЬКОЇ ЛІЛІЇ МИКОЛАЇВНИМетодичні основи вдосконалення фахової підготовки педагога-музиканта і хореографа у системі формальної та інформальної освіти.
Науково-дослідна тема кафедри 2018-2020 рр.:
«Методологічні засади педагогіки мистецтва для культурного зростання особистості в умовах вітчизняних реформ загальної і вищої освіти» (номер державної реєстрацiї: 0118U004185)
Багрій Т.Є. «Артистизм майбутнього педагога-музиканта в структурі диригентсько-хорової підготовки»
Брежнєва С.Б. «Культурний розвиток менонітів-колоністів (кінець XVIII – початок XX століття) засобами музичного мистецтва»
Василенко Л.М. «Теоретичні та методичні основи забезпечення всебічного розвитку особистості вчителя музичного мистецтва у процесі вокальної підготовки»
Врубель Г.Ф. «Формування диригентської компетентності у майбутнього вчителя музики в процесі вивчення диригентсько-хорових дисциплін»
Мержева Л.Ф. «Методика формування артистизму майбутнього вчителя музичного мистецтва в процесі диригентсько-хорової підготовки (на засадах театральної педагогіки)»
Мітєва АМ. «Формування та вплив національної самосвідомості на культурне зростання майбутніх вчителів музичного мистецтва»
Міщенко С.П. «Формування виконавської компетентності майбутніх вчителів музичного мистецтва у вокальному класі»
Панченко Г.П. «Розвиток творчих здібностей майбутнього вчителя музичного мистецтва у вокальному класів у світлі компетентнісного підходу»
Переверзєва О.В. «Психолого-педагогічний супровід культурного зростання майбутнього вчителя мистецтва в процесі диригентсько-хорової підготовки»
Романцова С.О. «Формування творчих здібностей дітей в хореографічному колективі»
Савлук І.В. «Методичний супровід опанування мистецької спадщини композиторів України ХХ ст. як передумова культурного зростання особистості майбутнього педагога-музиканта у процесі фахової підготовки»
Сегеда Н.А. «Методологічні засади художньо-педагогічного супроводу культурного зростання особистості в умовах вітчизняних реформ у вищій освіті»
Сопіна Л.Г. “Формування індивідуальної освітньої траєкторії студента в процесі професійної підготовки вчителя музичного мистецтва”
Ускова А.Л. «Теоретико-методичні засади формування морально-духовного світогляду майбутніх хореографів у вищих педагогічних навчальних закладах»
Харченко Ю.Т. «Теоретичні основи становлення професійно-педагогічної культури концертмейстера вищого навчального закладу»
Червонська Л.М. «Теоретичні та методичні основи професійної підготовки студентів-хореографів в умовах сучасної вищої школи»
Репозиторій наукових праць викладачів та концертмейстерів кафедри