Науковий студентський гурток “Acme-school”

 

Керівники наукового гуртка:

доктор філософії, ст.викладач  *******

Старости  наукового гуртка:

студентка М 521-с групи ********

Тематика роботи  наукового гуртка “Acme school”:  Проблеми та перспективи розвитку музичного та хореографічного мистецтва

Метою діяльності наукового гуртка “Acme school”  є: залучення обдарованої молоді до наукової діяльності, сприяння оволодінню здобувачами вищої освіти методиками наукових досліджень, розвитку у них наукового мислення і аналітичних здібностей для подальшої самореалізації у майбутній професії і безперервного особистісно-професійного розвитку впродовж життя.

Основні завдання роботи наукового гуртка “Acme school”:

  • виконання науково-дослідних робіт з проблематики тем наукових досліджень кафедри теорії і методики музичної освіти та хореографії;
  • виступи студентів з результатами власних наукових досліджень на міжнародних та всеукраїнських студентських наукових, науково-практичних конференціях, семінарах, олімпіадах та конкурсах студентських робіт тощо;
  • підготовка до публікації наукових статей з проблемних питань теорії і методики музичної освіти та хореографії;
  • робота студентів з провідними науковцями кафедри щодо підготовки та оприлюднення наукових доповідей, рефератів, повідомлень на засіданнях наукового гуртку, семінарах, конференціях тощо;
  • участь студентів в олімпіадах та конкурсах фахового спрямування.

*

*

ГРАФІК РОБОТИ (дати, час/ місце проведення)

наукового гуртка “Acme school”

на І семестр 2022-2023 н.р.  (натиснути для ознайомлення)

на ІІ семестр 2022-2023 н.р. (натиснути для ознайомлення)

*

*

З В І Т

про роботу наукового гуртка “Acme school”

2022-2023 навчальний рік (натисніть для ознайомлення)

*

*

*

Результати досліджень учасників наукового гуртка “Acme school”

(за період 09.2017-12.2022 рр.):

  • Міжнародна науково-практична конференція «Педагогіка музичного мистецтва, художньої культури та хореографії у контексті інтернаціоналізації освіти» 8-10 листопада 2017 р. (м.Мелітополь);
  • Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації» 30 березня 2018 р., ( м. Переяслав-Хмельницький);
  • ІІІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Актуальні питання сучасної педагогіки: творчість, майстерність, професіоналізм» (2 березня 2018 р., м.Кременчук);
  • Всеукраїнська науково-практична конференція «Сучасні стратегії розвитку хореографічної освіти» (20 березня 2018 р., м.Умань);
  • Всеукраїнська електронна науково-практична конференція (26 квітня 2018 р., м.Мелітополь);
  • Всеукраїнська студентська наукова конференція «Мистецька освіта в контексті євро інтеграційних процесів» (21 березня 2019 р., м.Умань);
  • Всеукраїнська науково-практична конференція «Проблеми та перспективи розвитку хореографічного мистецтва» 16 травня 2019 р., м.Херсон);
  • ІІ Міжрегіональний семінар-практикум «Мова як носій нематеріальної культурної спадщини» (16.05.2019 р., м.Мелітополь);
  • Міжнародна науково-практична конференція «Педагогіка мистецтва для культурного зростання впродовж життя» (7-9 листопада 2019 р, м.Мелітополь);

 

  • Міжнародна науково-практична конференція «Педагогіка мистецтва для збереження і розвитку психофізіологічного здоров’я та культурного зростання особистості впродовж життя» (11-13 листопада 2020 р, м.Мелітополь);

 

 

 

 

 

  • Науково-методичний вебінар “Принцип людиномірності в оригінальних і духовних творах М. Леонтовича” (18.02.2021 м.Мелітополь);
  • Семінар-тренінг “Особливості застосування інтерактивних технологій у процесі дистанційного навчання хореографів” (26.10.2021 м.Мелітополь);
  • Міжнародна науково-практична конференція «Педагогіка мистецтва для  збереження і розвитку психофізіологічного здоров’я та культурного зростання особистості впродовж життя» (19-21 листопада 2021 р, м.Мелітополь);
  • Міжнародна науково-практична конференція «Педагогіка мистецтва для  збереження і розвитку психічного та фізічного здоров’я та культурного зростання особистості впродовж життя» (16-17 грудня 2022 р, м.Мелітополь);

*

Публікації учасників наукового гуртка “Acme school”:

  • Бєзух В. Стан вивчення тенденцій сучасного вітчизняного хорового мистецтва у музикологічній літературі. (Науковий керівник професор Сегеда Н. А.)
  • Болдуєва М. Розвиток навичок імпровізації в музичній освіті. (Науковий керівник к.п.н, доц. Стотика О.В.)
  • Бургонська З. Компентнісний потенціал уроків музичного мистецтва в вальдорфській школі. (Науковий керівник професор Сегеда Н. А.)
  • Каплюк А. “Функції співацьких резонаторов в теорії та практиці вокального навчання”.(Науковий керівник д.п.н. Василенко Л.М.)
  • Войтенко Р. Формування та розвиток виконавських та педагогічних принципів мистецтва гри на баяні у хх – на початку ххі століть. (Науковий керівник – к.п.н., доц. Антоненко О.М.)
  • Кікавський І. “Наукові підходи щодо формування вокальних навичок в учнів підліткового віку на уроках музичного мистецтва в закладах середньої освіти”. (Науковий керівник д.п.н. Василенко Л.М.)
  • Кузнєцов Д. “Методичні основи формування хорового жесту “ауфтакт””. (Науковий керівник професор Сегеда Н. А.)
  • Гельдієва А. Елементи етноконфесійного хорового мистецтва у контексті полікультурної парадими. (Науковий керівник професор Сегеда Н. А.)
  • Гапєєв В. “Український народний танець як частина національного світосприйняття” (Науковий керівник к.п.н. Ускова А.Л.)
  • Бузовська Л. Актуалізація проблеми формування духовно-моральних якостей старших підлітків засобами музичного мистецтва. (Науковий керівник професор к.п.н. Брежнєва С.Б.)
  • Гурбіч С.О. Орієнтовні педагогічні умови та методи формування комунікативної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва. (Науковий керівник професор к.п.н. Брежнєва С.Б.)
  • Саленко В.В. Культуротворчий потенціал уроків музичного мистецтва у вирішенні проблеми формування національної самосвідомості підлітків. (Науковий керівник професор к.п.н. Брежнєва С.Б.)
  • Санець О.А. Структурні компоненти музично-творчої діяльності молодших школярів. (Науковий керівник професор к.п.н. Брежнєва С.Б.)
  • Івченко Д. “Особливості навчання співу в умовах дистанціїної освіти”
  • Усачова А. “Поєднання елементів сонористики та українського фольклору у сучасному хоровому мистецтві”. (Науковий керівник професор Сегеда Н. А.)
  • Усачова А. “Єднання українського фольклору з елементами сонористики в сучасному хоровому мистецтві” (Науковий керівник професор Сегеда Н. А.)
  • Соколова Є. О. “Зміст і структура вокально-хорових навичок майбутнього вчителя музики” (проф. Сегеда Н. А.)
  • Ткачова А.О. “Педагогічні аспекти розвитку визначальних музичних здібностей учнів молодшого шкільного віку”. (Науковий керівник кандидат педагогічних наук, доцент Назаренко І.М.)
  • Глотова В.В. Особливості музичної освіти в країнах Близького Сходу  (Науковий керівник кандидат педагогічних наук, доцент Ратко М. В.)
  • Пех В.А. Особливості розвитку загальної музичної освіти в Південній Кореї 90-х років ХХ ст. (Науковий керівник кандидат педагогічних наук, доцент Ратко М. В.)
  • Масалова  Т.О.“Комунікативні музичні ігри як засіб соціалізації дітей молодшого шкільного віку” (Науковий керівник кандидат педагогічних наук, доцент Червонська Л.М.)
  • О.Новікова, А.Авакімова “Особливості вокального розвитку учнів підліткового віку”(Науковий керівник кандидат педагогічних наук, доцент Червонська Л.М.)
  • Карпова А. “Актуальні питання історії та теорії професійної освіти в галузі хореографії”. (Науковий керівник кандидат педагогічних наук, старший викладач Ускова А.Л.)
  • Зайцева Т. “Формування інформаційної грамотності у процесі підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва”. (Науковий керівник кандидат педагогічних наук доцент Червонська Л.М.)
  • Масалова  Т. “Музична казкотерапія у вихованні дітей молодшого шкільного віку”. (Науковий керівник кандидат педагогічних наук, доцент Червонська Л.М.)
  • Коновальська К. “Профілактика травматизму на заняттях хореографії”. (Науковий керівник кандидат педагогічних наук, доцент Червонська Л.М.)
  • Германова Д. «Ціннісне ставлення підлітків до навчальної діяльності як предмет наукового дослідження» (Науковий керівник кандидат педагогічних наук, доцент Назаренко І.М.)
  • Богатирьова К. “Класичний екзерсис: практичні аспекти вивчення”. (Науковий керівник кандидат педагогічних наук, доцент Червонська Л.М.)
  • Богатирьова К. “Психологічні аспекти розвитку педагогічної майстерності вчителів мистецьких дисциплін у системі післядипломної освіти”. (Науковий керівник кандидат педагогічних наук, старший викладач Ускова А.Л.)
  • Окороков У. «Особливості музично-ритмічного розвитку дітей дошкільного віку на заняттях «Ритміка» (Науковий керівник кандидат педагогічних наук, доцент Червонська Л.М.)
  • Карпова А. “Психологічні аспекти розвитку творчої діяльності вчителів хореографії ”. (Науковий керівник кандидат педагогічних наук, старший викладач Ускова А.Л.)
  • Зборовський О. «Особливості роботи з хореографічним колективом класичного танцю» (Науковий керівник кандидат педагогічних наук, доцент Червонська Л.М.);
  • Коновальська К. “Розвиток інформаційно-цифрової компетентності вчителів хореографії”. (Науковий керівник кандидат педагогічних наук, старший викладач Ускова А.Л.)
  • Нюняєва В. «Музично-ритмічний розвиток першокласників з раннім дитячим аутизмом (РДА)» (Науковий керівник кандидат педагогічних наук, доцент Червонська Л.М.)
  • Назаренко М. «Методика роботи з хореографічним колективом бального танцю» (Науковий керівник кандидат педагогічних наук, доцент Червонська Л.М.)
  • Окороков У. «Травматизм на заняттях хореографії» (Науковий керівник кандидат педагогічних наук, доцент Червонська Л.М.)
  • Вербіна О.В. Педагогічні умови розвитку творчих здібностей молодших школярів на уроках музичного мистецтва (Науковий керівник кандидат педагогічних наук, доцент Червонська Л.М.)
  • Парнак І.П. Основні характеристики навичок вокального звуковедення в учнів середніх класів в закладах спеціалізованої мистецької освіти (Науковий керівник д.філософії, ст.викл. Сопіна Л.Г.)
  • Городецька О.Д. Значення вокального репертуару в контексті розвитку вокально-творчих умінь в учнів закладів позашкільної мистецької освіти (Науковий керівник кандидат педагогічних наук, доцент Червонська Л.М.)
  • Малахова А.В. Особливості підготовки студента-вокаліста до сценічного виступу (Науковий керівник к.п.н., ст.викл. Терещенко С.В.)
  • Нурлаєва Є.Л. Феномен арт-самовираження учнів на уроках мистецтва (Науковий керівник к.п.н., ст.викл. Терещенко С.В.)
  •  Линенко В. Сутність музичного виховання учнів початкової школи (Науковий керівник к.п.н., ст.викл. Терещенко С.В.)
  •  Ніколенко І. Феномен мистецької компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва (Науковий керівник к.п.н., ст.викл. Терещенко С.В.)
  • Феслер І. Специфічні особливості синтезу мистецтв у формуванні моральних цінностей підлітків на уроках музики (Науковий керівник к.п.н., ст.викл. Терещенко С.В.)

*

*

*

 

Науково-методичні виступи (доповіді)

учасників наукового гуртка “Acme school”:

  • Бабенко Наталія. “Вплив діяльності балетмейстера- репетитора на культурне зростання виконавця”.
  • Прищак Валентина. “Хореографічне мистецтво в дошкільному закладі, як запорука всебічного розвитку дитини”.
  • Бенюх Карина. “Хореографічне мистецтво в закладах культури сільської місцевості, як чинник формування національної свідомості”.
  • Без’язична Ганна. “Проблематика зниження інтересу до народного танцю в умовах популяризації сучасного хореографічного мистецтва”.
  • Казак Надія. “Проблеми формування навичок ансамблевої гри в учнів мистецьких шкіл в умовах дистанційної форми навчання”.
  • Івченко Діана. “Розвиток художньо-образного мислення вчителя музичного мистецтва в процесі вокальної підготовки як педагогічна проблема”.
  • Гапієнко Лариса. “Феномен концертмейстерської компетентності як особистісний орієнтир педагога-музиканта”.
  • Парнак Інна. “Вікові особливості розвитку голосового апарату в учнів середніх класів в закладах спеціалізованої мистецької освіти”.
  • Нурлаєва Єлізаветта. “Феномен арт-самовираження учнів на уроках мистецтва”.

 

*

 

Підготовка та участь учасників наукового гуртка

“Acme school” у конкурсах студентських наукових робіт:

*

 

 

 

*

Підготовка та участь учасників наукового гуртка

“Acme school” в олімпіадах:

Участь студентки Болдуєвої М. спеціальності 014.13 Середня освіта (Музичне мистецтво) у ІІ етапі Всеукраїнській студентської олімпіади зі спеціальності «Музичне мистецтво» (ІІІ місце) (9-12 квітня 2019 р., м.Кропівницький) (кер. Мержева Л.Ф.).

 

 

 

Участь студентів В.Балтер, А.Гаврилюк, К.Богатирьова, К. Конавальська, О.Зборовський спеціальності 024 Хореографія у ІІ етапі Всеукраїнській студентської олімпіади зі спеціальності «Хореографія» (9-12 квітня 2019 р., м.Одеса).

 

Участь студентів Сопіна О. та Гайкової А., Кірею О., Мозгового Р., Ольшанської О., Михайленко І. спеціальності 014.13 Середня освіта (Музичне мистецтво) ІІ етапі Всеукраїнській студентської олімпіади зі спеціальності «Музичне мистецтво» (І місце – Сопін О.; ІІ місце – Гайкова А.; VI місце – Кірей О.) 25-27 квітня 2016 рік, м.Мелітополь.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Участь студентів Лучкіної А. та Бровко Х., Усачьової А. спеціальності 014.13 Середня освіта (Музичне мистецтво) ІІ етапі Всеукраїнській студентської олімпіади зі спеціальності «Музичне мистецтво» (І місце – Лучкіна А..; ІІІ місце – Бровко Х., V місце – Усачьова А.) 27-29 квітня 2015 рік, м.Мелітополь.

 

 

 

 

Участь студентів Мощенко Л., Бараненко О.  спеціальності 014.13 Середня освіта (Музичне мистецтво) ІІ етапі Всеукраїнській студентської олімпіади зі спеціальності «Музичне мистецтво» (напрям Вокал) – І місце Л.Мощенко (10-12 квітня 2014 рік, м.Мелітополь).

 

 

*

Підготовка та участь учасників наукового гуртка

“Acme school” в  конкурсах, фестивалях:

 

 

Участь студентів наукового гуртка у мистецькому форумі–фестивалі «Полікультурні артдіалоги» в межах Міжнародної науково-практичної конференції «Педагогіка мистецтва для культурного зростання впродовж життя» (7-9 листопада 2019 р, м.Мелітополь), «Педагогіка мистецтва для  збереження і розвитку психофізіологічного здоров’я та культурного зростання особистості впродовж життя» (11-13 листопада 2020 р, м.Мелітополь):

  1. Авакімова А. – лауреат І ступеня в номінації «Академічний вокал»
  2. Новікова О. – лауреат І ступеня в номінації «Академічний вокал»
  3. Вокальний дует студентів ІІІ курсу Авакімової А. та Новікової О. (гран-прі)
  4. Конавальська К. – лауреат ІІ ступеня в номінації «Хореографічне мистецтво»
  5. Богатирьова К – лауреат ІІІ ступеня в номінації «Хореографічне мистецтво»
  6. Бурлікова А. – лауреат ІІ ступеня в номінації «Хореографічне мистецтво»
  7. Прищак В. – диплом учасника
  8. Окороков У, Зборовський О. – диплом учасника

                 

*
*
         
                   
             
           
*

                     

                   

       

 

 

 

 

 

 

 

 

*

*

*

*

*