012 Дошкільна освіта

Правила вступу 2025

АНКЕТА ВСТУПНИКА (заповніть анкету та отримайте персональну консультацію гаранта освітньої програми)

Факультет соціально-педагогічної та мистецької освіти МДПУ імені Богдана Хмельницького запрошує здобути якісну вищу освіту за УНІКАЛЬНИМИ ОСВІТНІМИ ПРОГРАМАМИ!

Обирай спеціальність А2 ДОШКІЛЬНА ОСВІТА, освітні програми:
Дошкільна освіта. Інклюзивне навчання в закладах дошкільної освіти (ОС Бакалавр)

Професійна кваліфікація: Вихователь закладу дошкільної освіти

✅ Дошкільна освіта. Інклюзивне навчання в закладах дошкільної освіти (ОС Магістр)

Професійна кваліфікація: Керівник (директор) закладу дошкільної освіти

✅ Дошкільна освіта (PhD, Рівень третій (освітньо-науковий))

⭐Все найкраще для тебе:
❌ ВСТУП БЕЗ НМТ для визначеної категорії вступників!
‼БЕЗКОШТОВНЕ НАВЧАННЯ ЗА ВАУЧЕРАМИ!
🎓Магістратура та друга вища БЕЗ ЄВІ ТА ЄФВВ – лише співбесіда та фаховий іспит в МДПУ!

Професійна підготовка фахівців зі спеціальності «Дошкільна освіта» забезпечується кафедрою соціальної роботи та дошкільної освіти. У рамках програми здобувачі вищої освіти знайомляться з сучасними уявленнями про цілі дошкільної освіти, організацією та проведенням освітньо-виховної роботи з дітьми раннього і дошкільного віку, традиційними та інноваційними підходами до вирішення проблем дошкільної освіти; опановують гностично-дослідницьку, освітньо-виховну, конструктивно-організаційну, діагностичну, консультативно-координальну функції професійної діяльності; здобувають базові знання про теоретико-методологічні засади й ключові результати досліджень з дошкільної освіти та навчальних дисциплін з циклу професійної та практичної підготовки студента. Успішне завершення програми передбачає здобуття фундаментальних та професійно орієнтованих знань та вмінь, здатності вирішувати професійні завдання у галузі дошкільної освіти. Важливим завданням навчання є формування у майбутніх вихователів активної педагогічної позиції, що здатна забезпечити самостійне сприйняття ними тих педагогічних інновацій, які значної мірою і становлять зміст педагогічної діяльності.

Вихователь – це не просто високоосвічена людина, а, насамперед, той, хто вміє передавати свої знання іншим, пояснити незрозуміле, знайти ключ до здібностей кожної дитини.