Силабуси – Обов’язкові компоненти

2024-2025 н.р.

ОК_04_Іноземна_мова_для_академічного_спілкування_aнглійська ОК_04_Іноземна_мова_для_академічного_спілкування_німецька
ОК-05_Педагогічна деонтологія
ОК_06_Психофізіологічний_розвток_молодших_школярів_з_особливими ОК_07_Інновації_в_початковій_освіті ОК_08_Сучасні_технології_вивчення_мовно_літературної_освітньої_галузі ОК_09_Сучасні_технології_вивчення_дисциплін_інтегрованого_курсу ОК_10_Сучасні_технології_вивчення_математичної_освітньої_галузі ОК_11_Інноваційні_технології_до_вивчення_технологічної_та_інформатичної ОК_12_Сучасні_технології_вивчення_митсецької_освітньої_галузі ОК_13_Організація_освітнього_інклюзивного_середовища ОК_14_Технології_інклюзивного_навчання_в_початковій_школі ОК_15_Диференційоване_викладання_та_стандартизоване_оцінювання_в

 

2023-2024 н.р.

ОК-01_Педагогіка і психологія передвищої та вищої освіти (Модуль 1)

ОК_01_Педагогіка і психологія передвищої та вищої освіти (Модуль 2)

ОК-02_Iнновації в початковій освіті

ОК-03_Сучасні технології вивчення мовно-літературної освітньої галузі

ОК-04_Сучасні технології дисциплін інтегрованого курсу “Я досліджую світ”

ОК-08_Сучасні технології вивчення математичної освітньої галузі

ОК-11_Іноземна мова для академічного спілкування (англійська)

ОК-11_Iноземна мова для академічного спілкування (німецька)

ОК-12_Педагогічна деонтологія

ОК-13_Iнноваціні технології до вивчення технологічної та інформатичної освітніх галузей

ОК-14_Сучасні технології вивчення мистецької освітньої галузі

ОК-16_Щоденник практиканта-стажиста